fredag

Hej!
Igår var jag ledig, men nästan hela dagen gick åt till att plugga på SO-provet. Imorse gick jag hemifrån vid sex ungerfär (!), åkte med Jessica hem till fanny där vi åt frukost och diskuterade SO-frågorna. Åkte till skolan, hade SO-prov hela förmiddagen, svenska på eftermiddagen. Tror att SO-provet gick bra men känner mig inte säker. Jag har bestämt att jag ska vara vegetarian i skolan! Dels för att det är nyttigare men också för att tänka på djuren :). Haha. Hemma och sådär är jag inte vegetarian.

På eftermiddagen fick jag tillbaka geografin och no:n. På geografin, hade jag 75 av 76 rätt, kung! På No:n fick jag MVG. :)

Nu ska jag typ rita eller något och sen ska jag till skärholmen, ska nämligen köpa en liten pressent till mig själv!

kungen och tönten, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0