Hej

Hej!
Jag orkar egentligen inte uppdatera men nu har ju carro skrivit en kommentar om att jag måste uppdatera så får väl ta och göra det då..

På julafton var jag hos faster med släkten. Fick massa fina julklappar, mest pengar och andra skojsiga saker. Kan ju inte skriva allt här för då är det ju inge roligt att prata om vad man fick sen. Men pengar, böcker, nya lips-spelet(!) av olliver och en skidresa till Åre i vår, och skidkläder till det. :). Ups nu skrev jag i alla fall men jaja. Nu när jag fått pengar ska jag nog köpa en samsung jet.

Igår var det chilldag. Verkligen. pallade inte gå ut eftersom ingenting var öppet och sådär. Så först kollade jag och olliver påp white chicks, sen körde vi mitt nya lips-spel. HAHA asså vi kämpade skitmycket för att vi skulle få den högsta poängen i världen hittils på Måns Zelmerlöw Hope and Glory (alltså den är ganska ny så det är inte så många som kört den). Vi körde den låten i typ en och en halv timme och till slut så fick vi jättemycket poäng så vi låg etta på listan i hela världen (haha fast det är nog bara svenskar som köper den låten, men ändå :p). Sen köpte vi ännu fler låtar till lips som typ poker face, thousand miles (white chicks låten haha), nån robbie williams låt och sånt. Så nu har vi många bra låtar som man tycker om, det var många bra på skivan jag fick av olliver som typ lady gaga och sådär.

Idag åkte jag då för att kolla på mellandagsrean men hittade typ inget, bara en klänning. Så träffade jag Ia och Fanny så vi åt på taco bar. Sen åkte jag och köpte en grej till olliver och sen åkte jag hem.

Sådääääär, är du nöjd nu carro? Hahah. Saknar dig, vi måste ses snart. :)


Kommentarer
Postat av: C to the arro

Mycket nöjd! Saknar dig med och ja vi måste ses snart!



Hej hopp

2009-12-27 @ 03:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0