matt

Hejsan!

Oj, vilken dag! Haha. Nej men ärligt, hela förmidagen gick åt att tillsammans med jessica försöka klara matte steg 30. Vi var väldigt frustrerade eftersom vi inte förstod excel och att vi visste att vi inte skulle hinna klart till redovisningen som skulle vara kvart i ett. Så vi gav upp och gick till Calle, och sa att vi inte skulle hinna. Han ba: men ni måste! June, allt du gjort på det här blocket tyder på att du ska få MVG. Jag rättade precis ditt prov och du fick nästan full pott! Det var jättebra! Och jag som trodde att jag högst skulle få VG på det. Så från att verkligen gett upp till att vara jätteglad, asså ni fattar inte. Så Calle hjälpte oss lite och vi klarade det! På muntliga redovisningen var jag jättenervös. Gick in nu på EDS:en och kollade och då har han skrivit att provet visar starka MVG-kvalitéer och den muntliga delen visar också MVG, så nu har jag nått MVG-nivå för steg 30, oavsett hur det skriftliga går! Förlåt om jag "skryter" men jag är så glad för det, för i förmiddags så tänkte jag verkligen att jag skulle sänka mig till VG..

Jaja. Efter skolan så skulle jag och Jessica göra något, men vi kunde inte riktigt komma på vad. Till slut åkte vi i alla fall till stan och fikade och Carro följde med. Det var mysigt.


Kommentarer
Postat av: moa

hehe tack :D jaha har du? missade nog det då. jag använder derwent graphic medium :)

2009-12-01 @ 22:52:18
URL: http://chocofudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0