muffins

Hej!

Idag i skolan så försökte jag och jessica göra matte - det gick väl halvbra. Men efter att ha bråkat med några lärare, ätit soyakorv till lunch, köpt ett paket citronmuffins och stannat kvar en och en halv timme i skolan så åkte vi och lisa till deras cheerleadingträning. Jag tänkte att det skulle vara kul och se hur deras träningar är, men det roliga var att till en början så kom ingen. Haha, så vi var väldigt rädda inne i den stora och mörka salen men vi roades med lijaner och sådär till två personer kom.

Efteråt så åkte jag och jessica hem till jessica, åt och chillade! Haha vi har kommit på en grej som vi ska göra i skolan. Sen vid åtta ungefär så åkte jag hem.

Jag har fått jobb nu på vivo! Ska hjälpa och packa upp varor. Det låter ganska bra tycker jag. Så innan julafton ska jag dit och jobba två dagar och sen får vi se om jag får jobba fler dagar på lovet.

I lördags köpte jag nya ritpennor, med olika mjukhetsgrad så att dom ger olika mörkt och ljust. Det är lite svårt att anpassa sig till dom nya pennorna eftersom jag har ritat med vanlig blyerts så länge. Tänkte lägga upp lite bilder när jag gjort några fina så man kan se hur man utvecklas. Här är iallafall lite gamla bilder som jag gjort med vanlig blyerts. Jag säger inte att jag är bra men det är som sagt kul att titta tillbaka sen och se hur jag utvecklats ;).


Mina ögon


Kenza



Michael Jackson


Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0