shopping


Så ser jag ut på nyårsafton!

Idag var jag i Skärholmen med Jessica. Vi shoppade, fick med mig en del saker hem, berättar mer snart. Sen åt vi på donken. När jag kom hem hade en snäll person fixat dricka till mig till nyår, det blir smirnoff för min del!

Har ju shoppat en del på mellandagsrean, inte lika mycket som förra året men en del i alla fall. Allt var inte på rea.. Har lite pengar kvar också som man kanske kan spendera imorgon? Det här har jag köpt i alla fall: en blå tröja, en svart lång tjocktröja, en lång grå tjocktröja, ett ljusblått linne, ett rosa linne, ett skärp och en klänning från gina tricot. En grå kort zip jacka från vila. Två armband och ett halsband från guldfynd. Ett skärp från monki. En samsung jet! Haha. En rosa mössa från bik bok. Ett par bruna leggins från HM. Det var allt tror jag.


Kommentarer
Postat av: Lixy

Snygg!

2010-03-30 @ 19:04:35
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0