fägar håret

Hej!

Sitter just nu med hårfärg i håret... Det ska bli brunt! Yes, har inte berättat för någon eftersom jag vill att det ska bli en överraskning imorgon i skolan.. Haha, undra hur alla kommer reagera.

Iallafall. Imorse vaknade jag 11, typiskt. Kvart i tolv var jag i skolan iallafall, sen gick jag mest runt hela dagen, vilket leder till att jag måste plugga ikväll. Matte 30 ska redovisas imorgon.

Efter skolan drog jag och carro till stan. Hon kollade på kläder och jag på mobiler. Jag tror att jag ska köpa en Samsung Jét efter jul. Jaja, hårfärgen ska snart ut, vi hörs!

coolingarna i 8an!

förresten, ni gick väl inte på det där med brunt hår? jag bleker utväxten, that is all :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0