grannar

Igår efter att jag skrivit gick jag ner å mötte jessica för att se på hennes nya lägenhet. Hon ska ju flytta till Liljeholmen på söndag. Jag tog också tid på hur lång tid det tar från hennes port till min, och svaret blev lite mer än en minut! Kan ni tänka er? Haha. Jag ser också hennes varddagsrumsfönster från mitt rum! När vi stog där i hennes nya rum så såg vi Mattias Holmgren! Så vi öppnade fönstret och började ropa på honom. Efter typ fem gånger så såg han oss och vi vinkade som galningar. HAHA han ba kollade lite konstigt och vinkade tillbaka.

Idag ska jag träffa släkten hos mormor och morfar och på söndag ska jag träffa släkten hos faster.


Jag och Linnea

Kommentarer
Postat av: Bella

Nej, jag har aldrig testat mörk ciabatta! Men det är något jag måste prova, visste inte ens att det fanns :)

2010-04-06 @ 01:55:55
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0