lov

Nu är det loov! Ska bli så najs att bara ta det lugnt, umgås med folk man tycker om, träna och plugga. Idag i skolan var rätt najs, spenderade dagen med jessica och lite med max. Fick också reda på några bra skol-grejer. Fick nämligen mvg på en idrottsgrej, så nu säger idrottsläraren att jag ligger på mvg-nivå i idrott, och det har jag aldrig gjort förut! Sen fick vi också tillbaka engelska nationella prov-resultatet. Fick MVG på alla delar, dessutom så fick jag 90 poäng av 91 poäng på hör- och läsförståelse. Och det var bara jag och EN till av alla 120 nior som fick så bra, fett najs ;D. Så slapp massa engelska vilket var sköööönt.

Just det, glömde säga att jag fick påskägg av mina kusiner igår, fullt med massa träningsmat, alltså typ goda barer och sådär.

Jag och Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0