nyår

Hej!
Nyårsafton blev lyckad tycker jag! Det var mycket folk här, typ 20 personer. I början var det ganska lungt men ju mer tiden gick desto bättre blev festen. Fast tillslut ramlade två personer på balkongen (inte samtidigt dårå), vårat balkongbord gick sönder och nån däckade i sängen, haha! Jag och rebecca fick värsta rycket, och så sprang vi runt några på dansgolvet, fast vi sprang åt olika håll så ibland möttes vi och så garvade vi skitmycket, hahahha och så bytte vi håll så vi möttes på andra sidan. så tråkigt fast just då var det skitroligt. Sen började folk gå, senare alltså, och jag gick och la mig hos becca som somnat nån timme tidigare. Det var skitkallt för beccan snodde allt täcke haha, och sen när vi skulle upp på toa var det några som satt uppe fortfarande haha.

På morgonen låg vi och kollade på bilder och garvade. Tycker att det var jättekul. Det hade inte blivit lika kul utan min Rebecca, älskar dig gumman. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0